Articole recente

Comentarii recente

Oveli - Internet marketing si bani pe net


La inceput de an mi sa parut o idee buna sa incep un topic nou cu titlul blog review pentru a face blogurile mai cunosute. Pentru inceput m-as concentra pe blogurile cu teme asemanatoare blogului meu, si pe urma vom vedea. Sper ca si voua o sa va para o idee buna. Chiar sunt interesat de opiniile voastre.

Asi incepe cu un blog despre internet marketing si bani online numit Oveli. Pana acuma nu mi-am dat seama de unde vine acest nume, dar in fine. Am gasit din intamplare acest blog, dar mi-sa parut interesant, mai ales prin faptul ca abordeaza teme de care sunt si eu interesat. Asi sublinia aici doua teme ca: bani pe net si idei de afaceri. Subtitlul blogului este "Totul despre cum se fac bani pe net". Ce bine ar fi, daca chiar am gasi toate informatiile legate de acest subiect pe blog. Dar nu gasim chiar totul, e pur si simplu imposibil. Dar macar a incercat omul sa adune niste informatii si chiar il apreciez pentru acest lucru. Problema e ca omul parca s-a saturat putin si nu prea mai are chef de blogging pentru ca s-a dezamagit de interesul redus al romanilor in internet marketing.

Pacat, pentru ca mi-a placut. Si sper sa se razgandeasca pana la urma.



Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS RSS Feed si prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).