Articole recente

Comentarii recente

Care ar fi cea mai potrivita tema al primului post in acest an?


M-am gandit la blogul meu, la anul care vine si la faptul ca care ar fi tema cea mai potrivita a primului post din an si am ajuns la o concluzie. Cica cea mai potrivita tema cu care sa incep anul ar fi traficul web.

Si stii de ce? Pentru ca traficul este sangele si esenta prezentei noastre online. Putem sa avem un blog sau sit foarte fain cu un design excelent, cu un continut bogat si interesant plin cu anunturi Google aducatoare de $, dar fara vizitatori nu merita nimic. Din aceasta cauza m-am gandit eu la aceasta tema. Daca tot avem blog si tot facem planuri pentru anul care vine, macar sa incepem cu baza, nu?

Intr-o zi din intamplare am ajuns pe trafic.ro in sectiunea bloguri. Ziceam ca daca tot sunt aici, sa ma uit putin la acele bloguri, care sunt pe primele locuri si am fost surprins. Primul lucru, care m-i s-a parut interesant era ca erau mai multe bloguri intre primii din top cu extensia blogspot.com. Acest lucru m-a bucurat si mi-a dat speranta ca si eu am sanse. Al doilea lucru care m-a surprins, era traficul enorm pe care aceste bloguri au. Multi au cateva mii de vizitatori zilnic. Apreciez foarte mult acesti oameni, care sunt in spatele acestori bloguri. Si in acelasi timp ma incurajeaza. Ca daca este posibil lor, este posibil si noua.

Sunt sigur ca exista niste principii cheie, pe care acesti oameni o stiu. Si nu este ceva magic. Ci mai degraba multa munca. Am adunat cateva articole legate de trafic si daca esti dispus sa depui efort si sa aplici aceste sfaturi, sunt sigur ca o sa te miri de rezultate.

Iata o lista cu sapte sfaturi interesante. Cam aceleasi chestii exprimate altfel. O alta parere. O idee originala de promovare. Recomandat ca si solutie de promovare.

Cred ce este o tema de casa destul de buna daca chiar vrei sa ai succes online. Apuca-te de lucru, citeste aceste sfaturi si aplica-l. Si eu asa o sa fac. Daca ai si tu niste idei originale de promovare bloguri, sa-l impartesti cu mine neaparat.



Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS RSS Feed si prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).