Articole recente

Comentarii recente

O carte electronica cadou despre succesul afacerilor pe net


Cand am inceput acest blog, tot m-am gandit ce slogan sa-i dau sub MarketingPeNet, care sa reflecte tematica si scopul ei. M-am gandit la una si la alta, iar pana la urma am ramas la Informatii si resurse pentru afacerea ta online pentru ca mi s-a parut ca aceste cuvinte spun totul despre blog.

Da, in primul rand am vrut sa impartasesc multe informatii legate de afacerile pe net. Am vrut sa fie un fel de biblioteca plina cu resurse si informatii diverse legate de aceasta industrie. Inca nu am ajuns acolo, dar am facut pasi. Am multe articole diferite, am si cateva unelte care te pot ajuta, iar de azi am si o carte electronica gata de descarcat.

Aceasta ecarte a fost scrisa de Silviu Radu, un om care stie ce inseamna succesul online (dar nu numai). Are mai multe afaceri de succes pe internet si offline. Cel mai cunoscut este afacerea cu carti personalizate pentru copii. Aceasta afacere a fost prezentata si de revista Capital, dar si de ProTv. Deci, omul a dovedit ca stie ceva. De aceea, parerea mea este ca merita un pic de atentie din partea noastra. Cel putin din partea acelora, care nu sunt mandrii si vor sa invete. Si de la cine sa invatam, daca nu de la aia care stiu deja?

Cartea are ca titlu "Secretele Succesului Online". Un titlu, care promite multe. Cand am vazut pentru prima data, imediat mi-a trezit interesul si am descarcat foarte repede sa vad despre ce e vorba, mai ales ca era gratuit. Si pot sa-ti spun ca nu mi-a parut rau. Are niste informatii valoroase si precise pentru toti interesati de afacerile online. Nu zic ca nu poti gasi altfel de informatii si altundeva, dar asa de bine structurat si pus laolalta, mai ales in limba romana n-am vazut.

Deci, daca ti-am trezit interesul si abia astepti sa vezi despre ce e vorba, o poti descarca gratuit de aici. Cartea electronica este in format pdf si se poate descarca cel mai simplu daca dai click si dai Save Target As... ATENTIE insa la cei care nu sunt familiarizati cu formatul pdf. Acest format se poate citi doar cu programul gratuit Adobe Reader.

O alta informatie interesanta despre aceasta carte este ca daca ti-a fost de folos, o si poti distribui catre abonatii listei tale sau catre vizitatorii blogului sau sit-ului tau. Este un cadou frumos. Si eu asa o sa fac.



Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS RSS Feed sau prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).