Articole recente

Comentarii recente

Blogul lui Tudor Mateescu


Blogul lui Tudor am vazut mai demult, dar nu mi-a atras atentia din prima. Nu stiu cum, dar pur si simplu n-am observat ca are teme foarte interesante. La sfarsitul anului trecut toata lumea scria despre planuri si cum eram si eu eram interesat, m-am decis sa vad ce zic colegii mei blogeri. Asa am ajuns la Tudor, la postul lui cu titlul "Spre 2008".

Si cum ma uitam in jur, observam ca hoppa, omul se pricepe la mai multe si asa am intrat in cercul lui de suporteri. Are niste subiecte in care sunt interesat si pe care nu multi o abordeaza pe blogosfera. Asi mentiona cateva dintre subiectele respective: blogul sa-ti creasca (plin cu articole despre blogging), marketing afiliat, marketing, monetizare si multe altele pe care trebuie sa le citesti.

Mi-sa parut foarte interesant sloganul acestui blog, care suna in felul urmator: Fa afaceri cu oameni buni. Daca faci afaceri cu oameni buni nu ai nevoie de contract. Daca faci afaceri cu oameni rai degeaba ai contract. Interesant, nu? Si foarte adevarat.

Despre design-ul blogului numai atat, ca mi-se pare prea simplu. Nu-i rau, dar mie personal imi plac imaginile si culorile.

Am vazut inca o chestie interesanta. Un banner pe care scrie "Ai Blog? Castiga Bani! Cumpar Articole Sponsorizate si nu Doar…" Zice ca te plateste, daca-l inviti sa fie guest blogger. Initiativa nu-i rea. Incearca. Si eu am incercat, dar inca n-am primit raspuns.



Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS RSS Feed sau prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).