Articole recente

Comentarii recente

O chestie necesara pentru toti cei care au vreo legatura cu internetul

Uite ca am gasit ceva interesant si zic eu folositor pentru toti care au vreo legatura cu internetul. Este vorba de un program online numit sense-lang si care te invata sa scrii foarte repede fara sa te uiti la degete. Aceasta practica se numeste Touch Typing si te ajuta enorm cand trebuie sa scrii o gramada. Daca esti blogger, internet marketer, editor sit, moderator al unui forum sau pur si simplu un cetatean obisnuit care navigheaza pe internet, trebuie sa incerci aceasta unealta.

De ce?

Pentru ca dupa ce ai invatat sa scrii touch typing, vei fi mult mai rapid in scriere. Si stiim cu totii ca cea mai mare parte a marketingului online consta in scriere pe keyboard. Scrii articole, posturi, comentarii, postari in diferite forumuri si emailuri in fiecare zii si din cauza asta nu-i tot una cum scrii. Acest post nu doreste sa fie o scrisoare de vanzare pentru ca programul e gratuit. Am vrut doar sa va ofer o unealta folositoare, care te ajuta enorm. Si eu am vazut potentialul pe care are, asa ca am si terminat prima lectie. M-ar interesa parerea ta, ce zici, merita macar incercat?

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).