Cum sa cresti credibilitatea pe internet?
Saptamana asta n-am avut prea mult timp pentru a scrie articole si imi cer scuze, dar iata ca a venit momentul. Sper ca ati asteptat-o deja. M-am gandit mult despre ce sa scriu, ce tema ar fi folositor si pentru voi, asa ca am cutreierat internetul in lung si in lat cautand ceva de folos. Si dupa cateva ore bune de cautari am gasit un subiect interesant. Pentru ca cine cauta, gaseste.
Ar fi vorba de importanta credibilitatii pe internet. Parerea mea este, ca acest lucru este extrem de important, mai ales, daca vrei sa si faci bani online. Pentru ca credibilitatea te afecteaza in mod direct. Poti sa ai un sit sau blog foarte fain, dar daca vizitatorii n-au incredere in tine, n-o sa-ti aduca foarte multi bani. De aceea, trebuie sa invatam cum sa crestem aceasta credibilitate, nu?
Deci, cum sa-ti cresti credibilitatea?
Daca te uiti un pic imprejur, vezi ca oamenii prefera sa cumpere produse cu marca (brand), pentru ca acestia au o reputatie si o credibilitate in ochii lor. Deci, intrebarea e, cum poti sa-ti cresti si tu aceasta credibilitate pe internet? Raspunsul este consistenta. Pentru ca utilizatorilor ii place atitudinea consistenta.
Consistenta
Sa luam de exemplu newsletter-ul pe care o publici pentru utilizatorii tai periodic. E foarte important sa fii consistent si sa o publici in intervaluri bine stabilite. Pentru ca daca esti iregular, acest lucru va crea confuzie in mintea utilizatorilor tai si nicidecum cresterea credibilitatii. Acest lucru e valabil si la publicarea blogurilor.
Consistenta inseamna ca esti consistent in toate aspectele legate de afacerea ta online, fie vorba de un blog sau un sit, care vinde diferite produse. De exemplu, daca dai garantie unor produse pe care o vinzi, atunci sfatul meu este sa nu schimbi perioada de garantie prea des.
Trial si shareware
Dar sunt si multe alte lucruri pe care poti face pentru a creste credibilitatea. Multe companii de software dau produsul lor gratuit pe o perioada limitata, pentru a putea fi incercat. Altii ofera versiuni "shareware" tot pentru incercare. Acest lucru da posibilitate consumatorilor sa incerce produsele inainta sa plateasca. Iar dupa ce s-au asigurat ca merita banii, creste credibilitatea lor fata de produsele respective si o cumpara.
Impartasirea cunostintelor
O alta metoda de a creste credibilitatea ar fi impartasirea cunostintelor tale. Acest lucru poate fi facut destul de simplu prin monitorizarea forumurilor vizitate de potentialii tai clienti. Trebuie doar sa raspunzi la intrebarile postate, iar in acest fel devii cunoscut intre ei si o sa castigi credibilitate.
Marturia
Marturia clientilor despre tine sau produsul tau ar fi o alta metoda nemaipomenita. Marturiile sunt declaratiile consumatorilor fericiti, care povestesc despre beneficiile aduse de blogul sau produsul tau. Dar sa nu uiti, ca inainte sa publici aceste marturii, trebuie sa ceri permisiune de la autor.
Si sa nu uiti un lucru valabil vesnic. Ca sa castigi credibilitate, trebuie sa oferi valoare pentru bani. Trebuie sa fii accesibil si sa rezolvi problemele consumatorilor pentru a ajunge intr-o pozitie buna in ochii lor.