Articole recente

Comentarii recente

Ce este programul de afiliere?


Programul de afiliere are mai multe denumiri, dar in mare, toate au acelasi inteles. Programul de afiliere este o mare bucata a afacerilor de pe internet. Este un efort de cooperare intre vanzator si afiliat (asociat) si sit-ul lui. Dupa mai multi ani s-a dovedit ca programul de afiliere este o metoda, care aduce rezultate bune pe termen lung.

A devenit faimos pentru sit-urile de internet care incearca sa faca niste venituri in plus. In fiecare zi ce trece, tot mai multi oameni devin interesati de programul de afiliere si vor sa scoata bani din el. Dar in multe cazuri acesti afiliati (asociati) nu inteleg pe deplin lumea afilierii si fac greseli care costa. Cu alte cuvinte, programul de afiliere este inteles gresit de multe ori.

Una dintre interpretarile gresite ale programului de asociere este ca programul este legat cu reclama. Pe cand importanta reclamei produselor nu trebuie subestimat, chestia e ca reclama ca vanzare in programul de afiliere este numai o parte dintre multele functii pe care programul are.

In programul de afiliere, asociatul este compensat pentru fiecare vizitator, abonat si/sau client furnizat prin efortul lui. Compensatia este facut pe baza unei valori anumite pentru fiecare vizitator.

Cel mai atractiv aspect al programului de afiliere din punctul de vedere al vanzatorului este ca nu trebuie sa plateasca asociatului, numai dupa ce a avut rezultate apreciate. De obicei programele de afiliere sunt operate de asanumitele retele de afiliere. Aceste retele sunt alcatuite din doua parti, grupul afiliatilor si grupul vanzatorilor.

Fiecare are functia si rolul lui specifica in program. Reteaua de afiliere functioneaza ca a treia parte intre vanzator si afiliat. Reteaua furnizeaza technologia de livrare a campaniei publicitare a vanzatorului. In acelasi timp colecteaza comisionul de la vanzator, dupa care plateste afiliatilor care sunt in program.

Vanzatorul poate fi oricare proprietar de sit, care doreste sa se foloseasca de avantajul dat de marketing-ul bazat pe performanta. Beneficiile vanzatorului sunt multe. In primul rand vanzatorul este cel care mentine si opereaza programul de afiliere. El trebuie sa faca partea lui prin gasirea unor sit-uri afiliate care sunt interesate si sa se asigure ca aceste sit-uri se potrivesc la produsul respectiv, care este de vanzare.

Prin gasirea afiliatilor potriviti, vanzatorul are cheia unor venituri sigure. Prin acesti afiliati, vanzatorul are acces la o piata mare si multi clienti fara sa consume timpul lui pretios pentru cautarea acestora. Reclamele din sit-urile afiliatilor nu distrag atentia vizitatorilor, ci trezeste interes pentru produsul respectiv si conduce vizitatorul catre sit-ul vanzatorului. Vanzatorul este cel care decide cat este dispus sa plateasca ca comision pentru fiecare vanzare facuta de afiliat.

Si afiliatul are foarte multe avantaje si beneficii in acelasi timp. Afiliatul sau asociatul este un proprietar de sit, care promoveaza produsul si programul unor sau a mai multor vanzatori. Programul de afiliere poate sa genereze un venit full-time pentru afiliat. Dar aceasta nu este o sarcina usor de implinit.

Afiliatul trebuie sa aiba o intelegere buna cu vanzatorul despre comisionul primit, despre modalitatea de plata si timpul in care o sa primeasca plata.

De exemplu, daca sit-ul are vizitatori de baza formati din mamici care stau acasa, atunci o oferta de munca on-line este cel mai potrivit pentru ele. Acest grup apreciaza si lincurile directe catre produsele de copii si sit-uri informationale de copii.

Vanzatorii furnizeaza adesea articole tinta bine vandute si suport catre afiliatii sai. Ei ofera adesea vanzari de promotie din care castiga ambele parti. Programul de afiliere este un lucru foarte bun si pentru vanzator si pentru afiliat. Daca lucreaza impreuna, sunt o mare ajutor unul pentru celalalt. Plus chestia ca se vede ca are sens si ca este usor de pornit in numai cateva zile. Dar este un lucru pe care trebuie sa iei in considerare, si anume cum sa aduci foarte multi vizitatori catre sit si cum sa faci oferta sa fie mult mai diferita decat oferta celorlalti.

© Emil Gocsi

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).