Articole recente

Comentarii recente

Aproape totul despre Feed-urile RSS

De demult vroiam sa scriu despre acest subiect, dar nu stiu din ce motive, n-am scris. Dar au facut altii in locul meu si ma bucur pentru asta. Asa ca n-a ramas altceva de facut decat sa adun aceste resurse si sa-l public ca si un pachet de informatii despre RSS.

De ce avem nevoie de aceste informatii legate de RSS?

In primul rand pentru ca nu toata lumea stie despre ce e vorba, cum se mananca si cu ce l-ar ajuta. Imi amintesc si eu de acele vremuri, cand habar n-aveam cum sa-l citesc acele feed-uri. Am auzit de beneficiile aduse de acestea, dar nu stiam cum sa-l folosesc. Am dat click de mai multe ori pe linkurile RSS, dar au aparut numai acele coduri, asa ca m-am enervat si am lasat-o balta o vreme. Si cred ca nu sunt singurul, care a patit asa.

In al doilea rand pentru ca am citit undeva, ca daca vrei sa-ti creasca numarul abonatilor RSS, trebuie sa furnizezi informatii legate de acesta. Cum sa se aboneze cineva, daca habar n-are despre ce e vorba, nu?

Asa ca am adunat o gramada de informatii legate de subiect:

Hai sa incepem cu un ghid despre RSS (dupa autor este un ghid scurt, dar dupa mine este un ghid aproape complet) pe care o gasesti pe blogul decetutorial.net. Aici gasesti informatii de baza despre ce e defapt RSS, despre livrarea de continut, despre cum recunosti acele sit-uri care exporta feed-uri, despre cum poti citi feed-urile, adica despre tot de ce ai nevoie ca sa te inscrii si la feed-ul MarketingPeNet.com.

Iata un alt articol de pe sit-ul Deutsche Welle, care zice ca stie totul despre RSS.

Am gasit un articol si pentru programatori sau proprietari ai unor situri. In acest articol gasesti niste informatii interesante din punct de vedere tehnic. Oricum, merita citit.

Sper ca te am ajutat cu aceste informatii si ca acuma te inscrii mai usor la feed.



Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS RSS Feed sau prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).