Articole recente

Comentarii recente

Articolul meu in Business Standard

Iata ca am ajuns si aici. Articolul meu de pe blog cu titlul "Si cum o sa promovezi afacerea ta online?" a fost citat ieri in ziarul de afaceri Business Standard. N-as fi crezut , dar s-a intamplat si ma bucur foarte mult.

Mi-a dat incredere in mine insumi. Ca articolele pe care-l scriu chiar au valoare si pentru altii, nu numai pentru mine, iar cateodata e bine sa stii asta, pentru a putea continua. Sincer sa fiu, m-am gandit deja ce sa fac cu blogul, sa-l las sau sa merg mai departe cu ea, dar faptul ca au publicat articolul meu, m-a intarit si cred ca o sa continu. Poate ca n-o sa postez asa de des (din cauza programului), dar o sa scriu. Asa ca, sa nu ma parasiti!

Si daca tot vizitati sit-ul standard.ro, sa nu uitati sa incercati ziarul Business Standard. Puteti sa va abonati pe o luna gratuit. Linkul de abonare o gasiti la sfarsitul fiecarei articol.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).