Articole recente

Comentarii recente

ProBlogger - Un ebook despre secretele bloggingului profesional

In urma cu doua zile, cand citeam feedurile, mi-a sarit in ochi un titlu care zicea - Cartea ProBlogger- Capitol disponibil gratuit. Imediat mi-a trezit interesul, asa ca am vizitat sit-ul sa vad despre ce e vorba.

Sunt un cititor fidel al blogului Problogger.net, deoarece am ce invata de la ei. In aceasta carte, Darren Rowse (proprietarul problogger.net) vorbeste despre cum un om simplu poate deveni unul dintre cei mai buni din lume si imi place sa invat de la oameni ca el.

O recenzie a cartii zice ca nu sunt prea multe bariere cand e vorba sa incepi un blog, dar fara un ghid expert poate deveni frustrant, mai ales cand succesul asteptat nu apare. Scris de creatorul resursei de informatii nr.1 mondial despre cum sa castigi bani cu blogul, ProBlogger conduce cititorul de la stadiul de incepator absolut, pana la obtinerea unui venit decent prin blogging.

Spre deosebire de alte carti care sunt pline de teorie, ProBlogger furnizeaza niste informatii bazate pe experienta proprie a autorului despre ce functioneaza in practica, chestie interesanta si prin faptul ca aceste sfaturi sunt testate si incercate.

Daca ti-am trezit si tie interesul, nu ezita sa-l vizitezi sit-ul ProBloggerBook si sa-l descarci cartea, Eu am facut-o si nu mi-a parut rau. Nu trebuie decat sa te inscrii pe lista lor de email si imediat primesti linkul de descarcare.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).