Articole recente

Comentarii recente

In sfarsit am trecut la domeniu propriu


Dupa mai multe sugestii si sfaturi prietenesti, m-am decis si am cumparat domeniu propriu. Alaltaieri m-am dus pe inregistrare-domenii.ro si am inregistrat domeniul meu, adica WWW.marketingpenet.COM.

De acum incolo nu mai trebuie sa-mi fie rusine de faptul ca am domeniu gratuit. Multi mi-au zis ca este foarte important acest lucru, doarece imi afecteaza imaginea, mai ales ca am o tema despre marketing. Si ii dau dreptate suta la suta.

N-am vrut sa iau domeniu din prima, doarece am vrut sa-l gust aceasta prajitura numita blogging si nu-mi pare rau. Pana la urma am dat seama despre ce e vorba si cum se mananca bloggingul, asa ca a venit timpul pentru domeniul propriu. Apoi m-am imprietenit si cu platforma Blogger (stiu ca la multi nu-i place deloc, dar asta e) si am ramas la ei. Nu zic ca pana in veci, dar deocamdata. Mi-sa parut fain chestia ca poti asocia noul domeniu cu blogul tau blogspot, iar nu pierzi nici un link, care arata spre tine, nici timpul petrecut in link building.

Asi fi pierdut toate aceste linkuri, daca ma mutam cu totul. Asa ca mai stau pana ce toata lumea se obisnuieste cu www.marketingpenet.com, dupa care probabil o sa iau si hosting.

Deci, daca ai avut link catre marketingpenet.blogspot.com, te rog foarte mult sa faci un pic de efort pentru mine si schimba cu www.marketingpenet.com. Mersi si numai bine in continuare.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).