Importanta continutului efectiv in marketing-ul online - I -
Internetul este facut sa fie schimbator si dinamic. Oamenii care viziteaza blogul sau sit-ul tau, vor sa vada un continut proaspat si plin de idei. Daca acesti vizitatori vin la tine si nu gasesc continut nou, o sa creada ca blogul sau sit-ul stagneaza si a fost abandonat si serviciul relatii cu clientii nu mai functioneaza.
Prima pagina a blogului sau sit-ului tau web are cel mai important aspect al strategiei tale de marketing online. Continutul primei pagini este factorul care creaza brand pentru afacerea respectiva. Cu cat este mai folositor si profesional informatia aflata pe prima pagina, cu atat va da credibilitate produselor si serviciilor oferite de tine.
Internetul este unul dintre cele mai bune locuri, unde consumatorii gasesc informatii despre noi produse si servicii. Acest lucru pune internetul mai presus decat televiziunea, radioul, revistele sau ziarele.
Cand folosesti internetul pentru promovarea produselor sau serviciilor tale, ai posibilitatea sa atingi o multitudine de potentiali clienti oriunde si la orice ora. Netul este mediul cel mai viguros in care poti atinge si influenta oamenii si deciziile lor legate de afaceri.
Elementele unui continut bun
Unul dintre ingredientii cheie al succesului online este crearea unor sit-uri cu continut pe care oamenii vor sa citeasca. Cand ai un continut interesant, efectiv si bine scris, ai in mana unealta cea mai potrivita pentru un trafic de care ai nevoie.
Cand incepi sa scrii continut pentru prima data, o sa te intalnesti cu multe decizii chiar inainte sa stai jos in fata calculatorului sau sa iei in mana un pix. Cum incepi sa dezvolti continutul paginilor tale, o sa observi ca schimbi frecvent primele idei pe care le ai avut. Aceasta este parte al procesului de scris. Dar cum poti sa-ti dai seama cel mai eficient cum trebuie sa te gandesti ca sa dezvolti un contnut pe care vizitatorii vor sa citeasca?
Este important sa stii ce cauta utilizatorii internetului pe net, pentru a putea focusa continutul tau spre aceste nevoi. Fa timp pentru a studia acele sit-uri care ies primii in cautari pe motoarele de cautare si al carui tema seamana cu a ta. Cu toate ca aceste sit-uri folosesc tehnici de optimizare a motoarelor de cautare, daca te uiti mai de aproape, poti sa dai seama care sunt acele metode, pe care aceste sit-uri folosesc pentru atragerea multimii.
Poti sa preiei din acele conceptii si sa incluzi in continutul sit-ului tau…dar numai daca aceste conceptii sporesc calitatea a ceea ce scrii si sunt relevante la produsele si serviciile oferite de tine. Sa nu uiti ca desi un sit poate sa fie in topul cautarilor astazi, dar nu ia mult timp ca sa cada inapoi la nivelul sit-urilor mediocre.
Sit-urile care se bazeaza pe tehnicile de optimizare a motoarelor de cautare (SEO), nu-si dau oamenilor acele informatii pe care acestia cauta si in felul asta ei n-o sa vina repetat. De cate ori sa intamplat si cu tine cand ai cautat o informatie anume si ai gasit in prima pagina a motoarelor sit-uri cu continut, care nu avea nici o legatura cu informatia dorita?
Oamenii care folosesc internetul deobicei cauta una sau mai multe dintre urmatoarele componente:
· Distractie
· Informatie
· Comunitate
Voi continua...