Articole recente

Comentarii recente

Un alt program de captura pentru cei dezamagiti

Imi pare rau pentru cei care au incercat sa descarce Camtasia Studio. Oferta s-a luat sfarsit. Si eu am observat dupa ce am primit un comentariu cica s-a expirat. Desi ieri, adica pe 17, eu personal am descarcat programul si m-am inregistrat cu succes. Nu stiam ca o sa expire dupa o zi. Probabil aceasta oferta a inceput mai devreme, numai ca eu nu stiam.

In fine, asta e. Dar nu vreau sa te dezamagesc, asa ca am cautat un alt program de acest gen, care de data asta e 100% gratuit si functional.

E vorba de CamStudio si o poti descarca aici:

http://www.camstudio.org/CamStudio20.exe

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).