Articole recente

Comentarii recente

Beneficiile marketingului online


Regulile marketingului sunt aceeasi indiferent ca ai o afacere mare sau una mai mica: (1) produsul tau trebuie sa aiba brand (nume, marca), (2) trebuie sa determini publicul tinta, (3) sa vinzi, si (4) sa ai o baza de clienti care vin inapoi regulat. Marketingul online este foarte efectiv in aplicarea acestor reguli.

Definitia marketingului online

Definitia marketingului online: Plasarea afacerii sau al unui produs pe internet pentru a fii accesibil de catre milioane de utilizatori in asa fel incat sit-ul web sa devina o unealta puternica, care sa maximizeze vanzarile si potentialul afacerii.

Dar nu trebuie sa uitam, ca marketingul online inseamna mult mai mult decat publicitatea pe internet. Marketingul online include arii ca, comunicarea cu clientii, promovarea afacerii tale sau al produsului tau pe internet si mentinerea sit-ului tau proaspat cu continut de folos. Partea frumoasa al marketingului online este ca nu ai nevoie de un buget urias pentru a pune laolalta o campanie efectiva. Exista unelte pe care o poti folosi pentru a avea technici de marketing usoare si profitabile. Aceste unelte sunt: sabloane pentru sit-urile web, sabloane pentru cosuri de cumparaturi (shopping cart) etc.

De ce ai nevoie in marketingul online sa ai succes?

Sunt cateva puncte importante care trebuie luate in considerare inainte de a intra in lumea strategiilor complexe a marketingului online:

· Comunicare. O parte importanta a marketingului online este cum raspunzi la emailurile clientilor. Nu vrei sa pierzi potentialii clienti dupa ce ai depus eforturi de a aduce pe sit. Email-ul este o unealta foarte buna pentru a genera mai multe vanzari. Cheia aceastei eficiente este “consecventa”. Trebuie sa fii consecvent in raspunsurile tale catre clientii tai. In acelasi timp trebuie sa te asiguri ca tonul emailului tau seamana cu tonul continutului sitului tau.


· Resurse umane. Daca o sa ai succes online, o sa ai nevoie de mai multi oameni, care sa lucreze pentru tine. Un sit eficient are incorporat o atingere personale cu un timp de raspuns rapid catre clienti. Scopul tau este ca din vizitatorii sit-ului tau web sa faci clienti. Timpul standard pentru un raspuns la un email este de la 48 pana la 72 de ore. Daca astepti cu raspunsul mai mult, risti sa pierzi potentialii clienti. Aceasta inseamna ca daca nu ai capacitatea sa raspunzi in doua-trei zile trebuie sa te uiti putin cu alte ochi la toata strategia ta de marketing.

· Produsele pe care oameni vor sa cumpere online. Inainte sa incepi sa faci marketing online, trebuie sa te asiguri ca ai un produs sau un serviciu pe care oamenii doresc sa cumpere. Clientii trebuie sa gaseasca valoare in ceea ce vinzi. Exista doi factori cind vine vorba de vanzari online: cat costa si ce avantaje ofera. Pune o intrebare insu-ti daca clientii o sa prefere sa cumpere de la tine online, sau o sa gaseasca produsul respectiv si la magazinul local? Este mai ieftin daca cumpara de la tine?

Teluri Online

Dupa ce ai ajuns la concluzia ca este o nevoie de produsul sau serviciul oferit de tine, esti gata sa stabilesti directia afacerii tale. Daca scopul principal al afacerii tale este vanzarea unui produs, atunci trebuie sa decizi cum o sa faci aceste vanzari. De exemplu, vrei ca clientii sa cumpere online sau sa vina la tine pentru a icheia afacerea? Afacerile mici au nevoie de eforturi de marketing care sunt tintite si precise.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).