Articole recente

Comentarii recente

Ce zici de noul design?

In sfarsit a venit momentul ca blogul sa aiba o noua infatisare. Am simtit nevoia pentru o reimprospatare a imaginii si cred ca am reusit. Ce parere aveti? Ma intereseaza parerea voastra, ca doar fac si pentru voi, nu?

Mi-se pare ca noul design e mai aerat, mai modern, decat precedentul. Nu stiu, dar mie-mi place. Si cu noul design vreau sa schimb putin si directia blogului. Vreau sa public articole interesante mai des si vreau sa construiesc si lista de email. Din acest motiv am inceput lucrarea "15 greseli fatale de Marketing". Sper ca esti si tu interesat de aceasta si te inscrii pe lista de asteptare. Lucrez din greu sa termin cat mai repede si cred ca nu vei fi dezamagit.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).