Articole recente

Comentarii recente

Blog Review - Tudi.ro



In cautarea mea de bloguri de nisa romanesti, am ajuns pe tudi.ro. Si spre bucuria mea vad, ca mai exista bloguri serioase, care trateaza subiecte din care omul poate sa invete ceva.

Inca nu cunosc personal pe Tudor Rad (proprietarul blogului), dar am devenit un fan al lui din prima. (M-am si abonat la feed-ul lui). In primul rand mi-a atras atentia designul blogului, care mi-se pare destul de cool, dar mai mult m-a prins persoana lui Tudor, felul lui de abordare si nu in ultimul rand experienta lui.

Are o poveste, zic eu de succes, din care toti interesati de subiectul marketingului online putem invata. Zice ca a inceput calatoria online acum cinci ani fara nici o experienta si fara nici un ban, iar acum a ajuns sa traiasca din internet si are un venit de 4 cifre. Nu-i rau, nu?

Si inca n-am vorbit despre miezul blogului, adica despre continut. Stiu, ca e usor sa lauzi ceva ce iti place, dar zic sincer, nu gasesti multe bloguri pe plaiurile mioritice cu un continut atat de bogat pe tema marketingului online.

Dar cel mai bine ar fi sa-l vizitati, va recomand din suflet.

Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed RSS Feed sau prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).