Articole recente

Comentarii recente

Inca un review pentru MarketingPeNet


Nu demult am scris despre un review facut de Dany blogului meu si iata ca dupa un timp scurt si Bdesign m-a surprins cu o recenzie, chestie pentru care il apreciez foarte mult. El incepe cu niste cuvinte foarte frumoase (credeti-ma, nu am platit-o sa ma laude, dar sa fiu sincer, imi cade bine) ca de exemplu: "Marketing pe internet este unul dintre cele mai bune bloguri pe care le-am citit in ultimul timp. Va spun de la inceput, recomand acest blog tuturor..." si "Dupa cum am spus, dintre toate blogurile din aceasta categorie pe care le-am citit in ultimul timp, acesta se afla printre cele mai reusite."

El mai spune "Sunt sigur ca datorita calitatii articolelor pe care le scrie, o sa aiba o gramada de cititori fideli." Sper sa aiba dreptate in aceasta privinta. Daca si tu ii dai dreptate, poti sa te inrolezi in tabara acestori cititori fideli (daca n-ai facut-o pana acum) prin inscrierea in feed. In continuare impartaseste parerea lui despre platforma Blogger, ceea ce m-a pus pe ganduri si cred ca o sa iau in considerare ceea ce a zis si ma mut cu totul.

M-a atras atintia si asupra faptului ca nu toate imaginie sunt incarcate, o chestie care stiam deja (e vorba de calendarul de pe langa titlurile articolelor), dar n-am rezolvat-o inca. Pana la urma rezolvarea o sa fie mutatul, credca pentru ca aceasta problema vine de la template.

In final "Sunt sigur ca o sa ai succes cu acest blog in viitorul apropiat, cel putin nu vad de ce nu ai avea." Iarasi sper din tot sufletul sa ai dreptate. Si MERSI FOARTE MULT incaodata.



Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS RSS Feed sau prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).