Articole recente

Comentarii recente

Am facut planul blogului pentru 2008 - Tu ai facut?


Am citit mai multe posturi despre anul care imediat a trecut. Interesant e faptul ca opinia majoritatii e ca a fost un an fain. Ce sa zic, ma bucur. Eu personal nu pot sa zic acelasi lucru, pentru ca nu a fost cel mai bun an al meu. Intr-un fel e bine sa te uiti inapoi, dar eu consider ca e mult mai important sa te uiti in fata, in viitor.

Pentru ca nu mai poti schimba ceea ce a trecut, dar poti schimba viitorul prin planificare si alegeri bine facute. Daca ai un blog, consider ca e important sa faci planuri pentru anul care vine. Undeva am citit un citat foarte intelept care zicea ca daca faci acelasi lucru, o sa ai acelasi rezultate. Asa ca m-am decis sa fac altfel, pentru ca vreau sa am rezultate mai bune.

Si incep cu planificarea. O sa scriu un plan in care o sa precizez unde vreau sa ajung cu blogul meu pana la sfarsitul anului 2008, si o sa fac tot posibilul ca sa si ajung acolo. Daca esti de acord cu mine si crezi ca viitorul e mai important decat trecutul, si vrei sa faci si tu un plan pentru blogul tau, te rog sa scrii un articol cu acest plan, poate o sa ajute si pe altcineva. Termenul scrierii acestui articol va fi sfarsitul lunii ianuarie, dupa ce o sa fac un top al acestori planuri cu link catre tine. Daca crezi ca e benefic, alatura-te si da un semn printr-un comentariu.

Vizitatori unici pe zi

In momentul de fata am in jur de 40 de vizitatori zilnic (recordul a fost de 43). Cred ca calitatea articolelor este destul de buna, daca ma uit la faptul ca cati au preluat-o, asa ca trebuie sa ma concentrez la marketingul blogului, adica sa-l fac mai cunoscut si sa fac cunostinta cu mai multi blogeri, care sa ma ajute la ridicarea numarului de vizitatori. Telul meu pentru sfarsitul anului 2008 este sa am cc. 250 de vizitatori unici pe zi. Cred ca este un tel pe care pot sa-l ating.

Inscrieri la RSS

O alta unealta, care arata valabilitatea blogului este feed-ul RSS. Numarul persoanelor inscrise arata valoarea blogului (cel putin in opinia mea). Numarul actual se fluctueaza intre 20-25 de inscrisi. Dar cred ca oamenii cauta informatii bune in continuare si ca in viitor mult mai multe persoane o sa fie interesati de marketing-ul pe net, ceea ce inseamna, ca am sanse mari sa creasca numarul inscrisilor, mai ales daca o sa am grija de continut. Telul meu pina la sfarsitul anului viitor e sa am 200 de inscrisi la RSS. Daca inca nu te ai iscris, o poti face aici.

Postari pe saptamana

Pana acuma nu am avut un plan si n-am numarat niciodata de cate ori am postat pe saptamana, dar acum consider ca este important sa ai o viziune clara si in legatura cu aceasta. Pentru ca daca n-ai fixat numarul postarilor pe saptamana, n-ai dupa ce sa te tii. Asa ca am zis sa am cc. 3 postari pe saptamana. Nu e mult, dar daca luam in considerare ca nu sunt un blogger full time, cred ca e bine. Si daca pot sa ma tin dupa plan, la sfarsitul anului o sa am 156 de postari, ceea ce nu e rau, mai ales daca au si calitate.

Venit lunar

Daca faci plan, nu poti lasa afara planificarea venitului. Chiar daca suntem la inceput si e usor sa numaram venitul, cred ca blogurile au viitor in sensul finantelor. In luna noiembrie am castigat cu acest blog 107 Ron cu programele de afiliere, nesocotind si castigul adsense, care inca n-a ajuns la $100. Si daca o sa am 250 de vizitatori unici si 200 inscrisi Rss, o sa se inmulteasca acest venit. Suma planificata lunar in decembrie 2008 este 500 Ron.

Sa ma ajute Dumnezeu sa fac totul dupa acest plan. Si va doresc si voua acelasi lucru. UN AN NOU PLANIFICAT SI FERICIT!



Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS RSS Feed si prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).