Formula Succesului Pe Net

Am gasit o oferta interesanta si as vrea sa impartasesc si cu tine. Cred ca te va ajuta enorm.
Glen Hopkins, un autor celebru, conferentiar si consultant in domeniul marketingului pe internet a realizat un produs excelent cu titlul "Formula Succesului Pe Net - The Net Success Formula" pe care il ofera gratuit unui grup restrans de oameni. Acest produs informational este defapt un program amplu de training multimedia vandut cu ceva timp in urma cu $997.
Pe langa acest curs mai este oferit si primul numar al revistei "The Net Success Journal"

Totusi, parerea mea este ca merita sa platesti 99¢, sa descarci materialele, dupa care poti anula abonarea. Cel putin eu asa am facut.
Iata ce contine acest training:
- 6 module de training video
- 4 teleseminarii live cu intrebari si raspunsuri
- Slide-uri Power Point pentru toate 6 module
- Zona privata de membru cu acces la materiale audio si video
Cele 6 module se concentreaza pe urmatoarele teme:
- cum sa construiesti o afacere cu sase cifre din nimic in numai 33 de zile
- cum sa creezi produse de valoare usor si in timp scurt
- cum sa scrii o oferta irezistibila
- cum sa furnizezi produsul
- cum sa aduni noi membri si cum sa-l tii pe cei existenti
- cum sa produci mai multe fluxuri de venit
Sper ca ti-am trezit interesul in acest training. Adevarul e ca nu primesc nici un cent pentru acest review. Am facut doar de dragul tau, deoarece se poate invata o gramada din acest curs si pentru pretul unei beri cred ca merita. Citeste mai mult......
Diferite tipuri de liste
Postat in joi, august 27, 2009
|
Diferite tipuri de liste
2009-08-27T12:58:00+03:00
Emil
email marketing|
Comments
|
Categorii:
email marketing

Evident, cea mai buna lista pe care o poti mentine pentru marketingul tau prin email este lista aceea pe care ai construit din clientii si vizitatorii tai. Dar nu e de ajuns sa ai o lista formata doar din clientii tai. Trebuie sa adaugi abonati noi tot timpul. Dar hai sa vorbim putin de diferitele tipuri de liste existente in marketingul online.
Lista opt-in
O lista opt-in este lista ta de abonati. Abonati care au optat sa primeasca mesaje de email, newslettere etc. de la tine. Opt-in mai inseamna ca acesti abonati sunt de acord sa fie contactati prin email si sa primeasca oferte de la tine. Iar o lista opt-in tintita sau targetata ar fi o lista cu utilizatori calificati pentru o piata specifica.
In ce difera o lista Opt-In de un Ezine?
In primul rand mesajele de tip opt-in sunt scurte si informale. Sunt pline de ponturi, sfaturi si au oferte pe perioade limitate. Invariabil, mesajele de tip opt-in sunt trimise cand se introduce ceva nou, sau cand vrei sa anunti lista ca ai o anumita oferta valabila numai in urmatorii 48 de ore.
Pe de alta parte, mesajele de tip Ezine sunt formale. Acestea ofera articole si sugestii. Iar au periodicitate. Pot fi trimise zilnic, saptamanal sau lunar. De fapt, daca te uiti la ele, vei observa, ca ambele tipuri de mesaje sunt destul de integrate.
De exemplu, de multe ori mesajele de tip Ezine preiau cate ceva din caracteristicile mesajelor tip opt-in si il integreaza in asafel, incat pe langa caracteristicile obisnuita includ si o sectiune, unde anunta lansarea unui produs nou cu o oferta irezistibila valabila doar abonatilor si numai in urmatoarele 24 de ore.
Lista opt-in dubla
Cand abonatii se inscriu pe o lista, dar trebuie sa si confirme acest lucru se numeste lista opt-in dubla. Dar cum functioneaza acest lucru si de ce este nevoie de asa ceva? In primul rand pentru a se asigura, ca persoana respectiva este interesata cu adevarat de inscriere si nu altcineva s-a inscris in locul lui, folosind email-ul acestuia. Inscriere dubla se intampla in felul urmator: Persoana interesata se inscrie pe lista prin formularul aflat pe site, dupa care primeste un email, in care este rugat sa confirme inscrierea printr-un link afat in mesaj.
Dezabonarea
Cum am amintit si mai sus, Opt-in inseamna optarea pentru inscrierea pe lista. Acest lucru inseamna ca o persoana se aboneaza la lista din buna voie, din care urmeaza, ca se poate dezabona la fel de usor, cand aceasta nu mai vrea sa primeasca mesaje.
Daca vrei sa ai rezultate in efortul tau de marketing prin email, atunci fiecare mesaj trebuie sa contina informatii legate de dezabonare si un link valid, prin care chiar se poate dezabona. Am vazut multe mesaje, care nu contin aceste informatii, iar abonatii sunt pacaliti, deoarece sunt atrasi intr-o capcana fara iesire. Ceea ce nu e drept si este considerat spam. Oare ce fel de incredere o sa aiba acesti abonati, cand observa ca au fost trasi pe sfoara?
In zilele acestea firmele cu renume si reputatie au mare grija ca mesajele trimise sa ajunga numai la acei abonati, care s-au inscris si sunt pe lista de buna voie si sunt de acord sa primeasca aceste mesaje. Trimiterea unor mesaje nesolicitate doar iriteaza si zdrobeste credibilitatea firmei respective.
Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed sau prin email
De ce ai nevoie pentru a construi lista?

Oamenii de pe lista sunt potentialii tai clienti. Treaba ta e sa-l converti intr-o audienta, care are incredere in tine si asteapta cu nerabdare ce vrei sa spui. Tu insuti trebuie sa fii o persoana usor de atins, accesibil. Cand esti asa, oamenii incep sa aiba incredere in tine. Cand comunici cu abonatii, comunicarea trebuie sa fie mai degraba adorabila si prietenoasa, decat serioasa si formala.
Hai sa vorbim putin de lucrurile de baza de care ai nevoie chiar inainte de a experimenta cu diferite metode de construire a listei.
Un site web
Primul lucru de care ai nevoie pentru a construi lista ta de email este un site web propriu, unde oamenii pot sa te gaseasca si unde pot sa lase datele lor de contact. Trebuie sa te asiguri, ca n-au nici o dificultate in acest proces. Iar pentru a se inscrie mai usor, ofera ceva valoros. Nu uita ca site-ul tau este principalul punc de intalnire cu clientii tai posibili.
De aceea trebuie sa construiesti un site, la care e o placere sa te uiti. Aceasta nu inseamna neaparat un design bogat in imagini stralucitoare, ci mai degraba ceva ce transmite profesionalism si in acelasi timp este si eficient. Trebuie sa atraga utilizatorii in asa fel, incat acestia sa doreasca sa se uite imprejur si sa se uite la oferta ta. Sa folosesti culori placute si imagini relevante, si sa dai site-ului un aspect fain cu informatii folositoare.
Site-ul trebuie sa ofere un continut proaspat si crocant. Scrie in asa fel, incat sa atraga atentia citirorilor – foloseste un titlu magnetic, enumereaza ideile, etc. Si sa afisezi si o poza proprie. Si fa totul intr-un mod care este unic si neuitat pentru vizitatorii tai.
Ei ajung pe site si in ceteva secunde au si disparut, de aceea trebuie sa oferi ceva special, ceva ce capteaza atentia lor si ceva ce o sa faca sa se aminteasca de tine. Numarul site-urilor pe internet creste zilnic si depinde de tine daca site-ul tau va fi unic si usor de amintit sau nu.
Un lucru important si de retinut este faptul, ca dupa ce ai atras un vizitator catre site-ul tau, nu exista nici o regula, care sa garanteze, ca aceasta va deveni si client. De aceea trebuie sa gasesti o modalitate de a capta datele de contact al acestora inainte sa paraseasca site-ul.
Trebuie sa reamintesti de oferta ta din cand in cand, nu? Cel mai simplu o poti face printru-un formular de inscriere, unde ii rogi sa introduca numele si adresa de email, in schimbul unui lucru valoros, ca un eBook (carte electronica) gratuit sau un minicurs prin email. In felul acesta, lista ta o sa creasca in continuu. Dupa ce s-au inscris, trebuie sa gasesti o metoda, prin care sa-l convertesti in clienti.
Autoresponder
Urmatorul lucru de care ai nevoie pentru a construi o lista de email, este un autoresponder. (Mai jos o sa explic mai detaliat despre ce e vorba). Pentru moment numai atat, ca autoresponderul poate fi un software sau un serviciu online cu al carui ajutor poti automatiza intreg procesul de marketing prin email.
Iti va face viata mai usoara cand trebuie sa tii legatura cu 200-300 de abonati. Dar imagineaza-ti putin cand lista va creste la mii de abonati, cat timp iti va salva? Timp, pe care poti folosi si la alte activitati mult mai importante.
Diferite moduri de a aduce trafic pe site
Scopul principal al acestor articole este sa te invete cum sa ai eficienta in efortul tau de marketing prin email si cum sa construiesti o lista de email eficienta, da? Dar trebuie sa intelegi, ca marketingul prin email este un proces mai complex si intotdeauna incepe cu traficul catre site. Nu poti constri o lista fara vizitatori. Si sa nu uiti ca acest trafic trebuie sa fie relevant, adica oamenii care viziteaza site-ul sa fie interesati de oferta ta.
Cea mai buna si cea mai rapida metoda de a aduce trafic relevant pe site este publicitatea PPC (Pay Per Click, ex. Google Adwords). La ceea ce trebuie sa ai grija sunt cuvintele cheie folosite. Acestea trebuie sa se relate in mod direct la produsele sau serviciile oferite de tine.
O alta metoda de a aduce trafic ar fi scrierea articolelor si postarea acestora in directoarele de articole. Desi la noi aceasta metoda nu este inca raspandita, poate aduce rezultate bune.
Continut relevant
Din cele de mai sus urmeaza, ca trebuie sa fii atent la ceea ce scrii in mesajele de email. Cititorii tai vor cauta informatii folositoare si relevante la problemele lor. Daca nu primesc mesaje, care sa indeplineasca aceste conditii, ei n-o sa citesca si pe deasupra, o sa se dezaboneze. Deci, asigura-te, ca furnizezi valoare, deoarece merita investitia.
Sa nu uiti, ca scopul construirii listei nu e marimea acestora, ci convertirea lor in clienti.
Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed sau prin email
Webinar gratuit despre SEO
Astazi, 02.07.2009, la ora 19.00 incepe prima parte al unei serii de webinare gratuite despre SEO tinut de Cretu Remus, avand urmatoarele subiecte:
- Online juice si ultimele schimbari in materie de nofollow.
- Keyword cannibalization
- Flat architecture (daca mai este timp)
Sunt interesat si abia astept ora 19.00 sa vad ce o sa iasa. Te invit si pe tine, cititorule drag, poate invatam ceva nou.
Citeste mai mult......
Ce este Google Adwords?

Pentru aceea, care nu stiu prea multe despre Google Adwords, numai atat, ca este un serviciu de reclama online al marelui Google si este folosit de foarte multi proprietari de site-uri pentru a aduce mai multi vizitatori catre site-urile lor.
Cand un utilizator de internet introduce un cuvant in casuta de cautare al Google, anunturile Adwords apar pe partea dreapta a paginii cu rezultatele de cautare. Iar accea, care fac reclama prin aceasta metoda, platesc de fiecare data, cand cineva da click pe anunturile respective.
Advertiserii, adica aceea, care postesc anunturile si platesc pentru fiecare click
Dupa cum bine stiti, liderul cautarilor pe internet este Google. Studiile arata ca peste 80% din utilizatorii de internet folososc cel putin unul din serviciile oferite de aceasta.
Este de notat faptul ca Google a inceput activitatea in anul 1998. In vremea aceea piata cautarilor pe internet era dominata de AltaVista si Yahoo. Dar Google a reusit sa-si creasca popularitatea intr-un timp foarte scurt.
Intr-o perioda asa de scurta a devenit liderul motoarelor de cautare, un serviciu, care este folosit pe o scara foarte larga de utilizatorii de internet. Din cauza aceasta, nu-i de mirare ca serviciul Google Adwords are succes in randul advertiserilor.
De ce sa folosesti Google Adwords?
Majoritatea persoanelor sau firmelor, care vor sa faca reclama pe internet, si care vor sa aiba rezultate tintite si imediate, folosesc Google Adwords. Din cauza ca acest serviciu este usor de manevrat si se pot obtine rezultate foarte bune, deoarece platesti numai pentru vizitatori reali, Adwords a devenit o unealta foarte apreciata in randul acelora, care vor sa obtina vizitatori tintiti si de calitate.
Se stie, ca scopul oricarui site web sunt vizitatorii, iar cu cat ai mai multi vizitatori tintiti, cu atat creste sansa succesului afacerii, deoarece vizitatorii tintiti pot deveni foarte usor clienti.
Cuvintele bune sunt o afacere reala
Internetul a revolutionat modul prin care se fac afacerile. Iar unul dintre rezultate este noua metoda de a face reclama produselor sau serviciilor unor firme.
Din acest motiv tot mai multi se gandesc in mod serios sa se foloseasca de potentialul aflat in Google Adwords. Sunt multi, care citesc carti despre acest subiect, iar altii participa la seminarii pentru a invata cat mai multe despre folosirea eficienta a cuvintelor.
Cuvintele costa bani
Fiecare cuvant introdus in contul tau Google va fi taxat de fiecare data, cand cineva da click pe anunt. De aceea este foarte important alegerea cuvintelor cheie. Trebuie sa te asiguri, ca folosesti cuvinte relevante catre produsele sau serviciile tale, deoarece, daca anuntul nu este direct, poti primi vizitatori, care nu sunt interesati de produsele tale, ceea ce insemna pierdere.
Inainta sa licitezi pentru un cuvant anume, e bine sa faci niste cercetari. Evaluarea cuvintelor sau frazelor care reprezinta cel mai bine site-ul si la care raspund cei mai multi este cel mai bun mod de a te asigura ca banii investiti nu sunt aruncati. In acest fel marea majoritate a traficului este tintita, iar vizitatorii ajunsi pe site, sunt deja potentiali clienti.
Google te rasplateste
O campanie Adwords bine organizat o sa fie mult mai efectiv si din punctul de vedere al costului. Acele site-uri, care au un ranking mai inalt, platesc mai putin. E vorba de site-urile, care genereaza o gramada de trafic. Deoarece, daca un site are mult trafic, inseamna, ca aduce mai multi bani pentru Google.
Vestea proasta este, ca acele anunturi, care genereaza mai putin de 0.5% click-uri din 1000 de aparitii, vor fi scosi din circuit.
Proprietarii acestor anunturi scoase din circuit vor avea sansa sa imbunatateasca anuntul, iar in felul acesta anuntul respectiv va fi afisati iarasi.
Folosirea serviciului Google Adwords poate fi extrem de avantajos oricarui site, care se uita dupa un profit mai mare. Reclama este foarte importanta. Ii da de stire oamenilor, ca afacerea ta exista. Si asa vei avea clienti noi. Aceasta este scopul folosirii serviciului Google Adwords.
Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed sau prin email
Cum sa construiesti un site de firma, care sa vinda?

Pentru afaceri s-a c-am schimbat vremea. S-a schimbat si modul de promovare al afacerilor. Iar daca vrei sa stai pe picioare, adevarul e, ca trebuie sa te schimbi si tu. Aceasta schimbare insemna in primul rand, ca in secolul 21, afacerea ta are nevoie neaparat de un site web. Un site, prin care poti promova produsele sau serviciile, dar prin care poti sa si cresti baza de clienti si sa construiesti o relatie puternica cu acestia.
Oricare ar fi strategia ta de marketing, mai este loc pentru imbunatatiri. Prin acest articol as vrea sa-ti arat cum poate deveni un site de firma mult mai efectiva din punct de vedere al vanzarilor.
Primul pas ar fi determinarea scopului site-ului tau.
Trebuie sa stii unde vrei sa ajungi cu acest site. Vrei sa fie doar informal? Vrei sa promovezi afacerea ta sau vrei doar sa-ti faci putin cunoscut serviciile tale? Sau poate vrei sa atragi mai multi clienti catre afacerea ta offline? Trebuie sa gasesti raspunsurile la aceste intrebari si sa-l pui pe hartie. In acest fel vei avea un plan, care te va ajuta sa intelegi mai bine piata si sa stabilesti obiective pentru site-ul tau.
Incepe planificarea raspunzand la cateva intrebari cruciale ca: Cine sunt clienti tinta? Ce vor ei si de ce au nevoie? Ce face concurenta?
Site-ul tau este o unealta excelenta de transmitere a informatiilor despre firma ta, dar este si o unealta de adunare a informatiilor despre clienti, dar poate fi si o masinarie de vanzari. Ore cum o sa te folosesti de ea?
Nu uita, ca site-ul reflecta imaginea firmei si imaginea produselor sau serviciilor oferite de aceasta. Din aceasta cauza este extrem de important sa ai un site profesional. Dar nu te teme- crearea unui site profesional nu este chiar atat de dificil. (Dar daca ti-se pare ca este, eu te pot ajuta. Am cateva pachete de webdesign create special pentru firmele mici si mijlocii si sunt sigur, ca vom gasi cea mai buna solutie. Contacteaza-ma, daca e cazul.)
In esenta, sunt doar 4 pasi de urmarit:
Pasul 1: Crearea unei harti (plan)
Pasul 2: Determinarea uneltelor de care ai nevoie, pentru a avea un trafic constant
Pasul 3: Urmarirea a ceea ce functioneaza si ce nu
Pasul 4: Aplicarea
Pachetul Webdesign Start pentru afaceri miciPachetul Webdesign contine urmatoarele:
Cateva exemple de logo-uri: Cateva exemple de site-uri profesionale:
Pachetul Webdesign Start este o oferta conceputa special pentru firmele mici si mijlocii si are un pret de numai 390 Ron. Pentru comanda sau informatii suplimentare conatacteaza-ma prin email. |
Citeste mai mult......
Abonați-vă la:
Postări (Atom)