Cum sa construiesti un site de firma, care sa vinda?
Pentru afaceri s-a c-am schimbat vremea. S-a schimbat si modul de promovare al afacerilor. Iar daca vrei sa stai pe picioare, adevarul e, ca trebuie sa te schimbi si tu. Aceasta schimbare insemna in primul rand, ca in secolul 21, afacerea ta are nevoie neaparat de un site web. Un site, prin care poti promova produsele sau serviciile, dar prin care poti sa si cresti baza de clienti si sa construiesti o relatie puternica cu acestia.
Oricare ar fi strategia ta de marketing, mai este loc pentru imbunatatiri. Prin acest articol as vrea sa-ti arat cum poate deveni un site de firma mult mai efectiva din punct de vedere al vanzarilor.
Primul pas ar fi determinarea scopului site-ului tau.
Trebuie sa stii unde vrei sa ajungi cu acest site. Vrei sa fie doar informal? Vrei sa promovezi afacerea ta sau vrei doar sa-ti faci putin cunoscut serviciile tale? Sau poate vrei sa atragi mai multi clienti catre afacerea ta offline? Trebuie sa gasesti raspunsurile la aceste intrebari si sa-l pui pe hartie. In acest fel vei avea un plan, care te va ajuta sa intelegi mai bine piata si sa stabilesti obiective pentru site-ul tau.
Incepe planificarea raspunzand la cateva intrebari cruciale ca: Cine sunt clienti tinta? Ce vor ei si de ce au nevoie? Ce face concurenta?
Site-ul tau este o unealta excelenta de transmitere a informatiilor despre firma ta, dar este si o unealta de adunare a informatiilor despre clienti, dar poate fi si o masinarie de vanzari. Ore cum o sa te folosesti de ea?
Nu uita, ca site-ul reflecta imaginea firmei si imaginea produselor sau serviciilor oferite de aceasta. Din aceasta cauza este extrem de important sa ai un site profesional. Dar nu te teme- crearea unui site profesional nu este chiar atat de dificil. (Dar daca ti-se pare ca este, eu te pot ajuta. Am cateva pachete de webdesign create special pentru firmele mici si mijlocii si sunt sigur, ca vom gasi cea mai buna solutie. Contacteaza-ma, daca e cazul.)
In esenta, sunt doar 4 pasi de urmarit:
Pasul 1: Crearea unei harti (plan)
Pasul 2: Determinarea uneltelor de care ai nevoie, pentru a avea un trafic constant
Pasul 3: Urmarirea a ceea ce functioneaza si ce nu
Pasul 4: Aplicarea
Pachetul Webdesign Start pentru afaceri miciPachetul Webdesign contine urmatoarele:
Cateva exemple de logo-uri: Cateva exemple de site-uri profesionale:
Pachetul Webdesign Start este o oferta conceputa special pentru firmele mici si mijlocii si are un pret de numai 390 Ron. Pentru comanda sau informatii suplimentare conatacteaza-ma prin email. |