Ce este Google Adwords?
Pentru aceea, care nu stiu prea multe despre Google Adwords, numai atat, ca este un serviciu de reclama online al marelui Google si este folosit de foarte multi proprietari de site-uri pentru a aduce mai multi vizitatori catre site-urile lor.
Cand un utilizator de internet introduce un cuvant in casuta de cautare al Google, anunturile Adwords apar pe partea dreapta a paginii cu rezultatele de cautare. Iar accea, care fac reclama prin aceasta metoda, platesc de fiecare data, cand cineva da click pe anunturile respective.
Advertiserii, adica aceea, care postesc anunturile si platesc pentru fiecare click
Dupa cum bine stiti, liderul cautarilor pe internet este Google. Studiile arata ca peste 80% din utilizatorii de internet folososc cel putin unul din serviciile oferite de aceasta.
Este de notat faptul ca Google a inceput activitatea in anul 1998. In vremea aceea piata cautarilor pe internet era dominata de AltaVista si Yahoo. Dar Google a reusit sa-si creasca popularitatea intr-un timp foarte scurt.
Intr-o perioda asa de scurta a devenit liderul motoarelor de cautare, un serviciu, care este folosit pe o scara foarte larga de utilizatorii de internet. Din cauza aceasta, nu-i de mirare ca serviciul Google Adwords are succes in randul advertiserilor.
De ce sa folosesti Google Adwords?
Majoritatea persoanelor sau firmelor, care vor sa faca reclama pe internet, si care vor sa aiba rezultate tintite si imediate, folosesc Google Adwords. Din cauza ca acest serviciu este usor de manevrat si se pot obtine rezultate foarte bune, deoarece platesti numai pentru vizitatori reali, Adwords a devenit o unealta foarte apreciata in randul acelora, care vor sa obtina vizitatori tintiti si de calitate.
Se stie, ca scopul oricarui site web sunt vizitatorii, iar cu cat ai mai multi vizitatori tintiti, cu atat creste sansa succesului afacerii, deoarece vizitatorii tintiti pot deveni foarte usor clienti.
Cuvintele bune sunt o afacere reala
Internetul a revolutionat modul prin care se fac afacerile. Iar unul dintre rezultate este noua metoda de a face reclama produselor sau serviciilor unor firme.
Din acest motiv tot mai multi se gandesc in mod serios sa se foloseasca de potentialul aflat in Google Adwords. Sunt multi, care citesc carti despre acest subiect, iar altii participa la seminarii pentru a invata cat mai multe despre folosirea eficienta a cuvintelor.
Cuvintele costa bani
Fiecare cuvant introdus in contul tau Google va fi taxat de fiecare data, cand cineva da click pe anunt. De aceea este foarte important alegerea cuvintelor cheie. Trebuie sa te asiguri, ca folosesti cuvinte relevante catre produsele sau serviciile tale, deoarece, daca anuntul nu este direct, poti primi vizitatori, care nu sunt interesati de produsele tale, ceea ce insemna pierdere.
Inainta sa licitezi pentru un cuvant anume, e bine sa faci niste cercetari. Evaluarea cuvintelor sau frazelor care reprezinta cel mai bine site-ul si la care raspund cei mai multi este cel mai bun mod de a te asigura ca banii investiti nu sunt aruncati. In acest fel marea majoritate a traficului este tintita, iar vizitatorii ajunsi pe site, sunt deja potentiali clienti.
Google te rasplateste
O campanie Adwords bine organizat o sa fie mult mai efectiv si din punctul de vedere al costului. Acele site-uri, care au un ranking mai inalt, platesc mai putin. E vorba de site-urile, care genereaza o gramada de trafic. Deoarece, daca un site are mult trafic, inseamna, ca aduce mai multi bani pentru Google.
Vestea proasta este, ca acele anunturi, care genereaza mai putin de 0.5% click-uri din 1000 de aparitii, vor fi scosi din circuit.
Proprietarii acestor anunturi scoase din circuit vor avea sansa sa imbunatateasca anuntul, iar in felul acesta anuntul respectiv va fi afisati iarasi.
Folosirea serviciului Google Adwords poate fi extrem de avantajos oricarui site, care se uita dupa un profit mai mare. Reclama este foarte importanta. Ii da de stire oamenilor, ca afacerea ta exista. Si asa vei avea clienti noi. Aceasta este scopul folosirii serviciului Google Adwords.
Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed sau prin email