Articole recente

Comentarii recente

Am nevoie de ajutorul vostru

M-am revenit iarasi dupa o perioada mai lunga. Imi cer scuze pentru ca n-am scris continut propriu de o vreme. Se pare ca in perioada urmatoare nici n-o sa scriu din cauza programului meu ( nu sunt acasa numai de doua ori pe saptamana).

Dar o sa revin. Numai sa treaca acesta perioada. Iar pana atunci va cer ajutorul vostru. Acest ajutor ar consta din articole scrise de voi legate in vreun fel de marketing-ul online. Cred ca cunoasteti deja beneficiile guest post-urilor aduse autorilor acestora (in acest caz si mie), dar daca nu, va amintesc cateva, si anume:

  • backlink
  • vizitatori
  • branding
  • credibilitate
  • recunoastere etc.
Deci, daca vrea cineva sa scrie un guest post pe perioada urmatoare, il rog sa ma contacteze prin mail (marketingpenet at gmail dot com). Si mersi pentru intelegere.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).