Articole recente

Comentarii recente

Vrei sa primesti cartea "Iesi din Labirint" al lui Luca Dezmir gratuit?



Il urmaresc pe Luca de la MilionarulMioritic.com chiar de la inceput si pot sa spun ca m-a uimit intotdeauna. Ultima data era, cand am auzit ca a aparut cartea lui cu titlul "Iesi din Labirint".


M-am bucurat, pentru ca eram sigur ca cartea va fi ceva special, avand in vedere articolele aparute pe blogul lui. Si n-am fost dezamagit.


Luca a organizat un concurs de promovare a cartii pe blogul lui, concurs la care am participat si eu. Si am castigat. Iata dovada mai jos.


Vrei sa castigi si tu aceasta carte exceptionala despre finantele personale?

Nu trebuie sa faci mare lucru decat:


Sa spui prietenilor tai adresa la care pot viziona clipul video de promovare a cartii (e hazliu, te asigur!) cu ajutorul contului tau de Facebook, de Twitter, de Yahoo Messenger sau prin intermediul blogului tau.


Adica sa-l ajuti pe Luca la promovarea acestei carti printre prietenii/cititorii tai.


Mai multe detalii legate de concurs


Intra pe acest link si vei gasi detalii complete despre campanie. Citeste cu atentie si spor la promovat si citit!


MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).