Articole recente

Comentarii recente

Cum sa-ti construiesti o lista de email? - partea I -


Exista mai multe modalitati de a construi o lista credibila. Mai multe dintre aceste modalitati se evolueaza tot timpul datorita experientei acelora, care sunt in afacerile online de mai mult timp. In acest articol o sa discutam despre cele mai folosite metode, care pot sa-ti aduca rezultate exceptionale. Majoritatea acestor metode sunt usoare si pot fi implementate cu usurinta.

Autorespondere

Marketingul pe internet n-ar fi ajuns acolo, unde este astazi fara autorespondere. Iti poate salva o gramada de timp prin automatizarea procesului de comunicare cu abonatii. Autoresponder-ul este un soft, care poate fi programat in functie de cerintele tale. Odata ce ai stabilit parametrii in care vrei ca lucrurile sa functioneze, autoresponder-ul doar o sa-l urmeze. Poti fii atat de creativ cat vrei. Si nici nu trebuie sa investesti o avere in astfel de soft-uri. Exista site-uri, care iti ofera chiar gratuit.

De ce este un autoresponder atat de important?

In primul rand pentru ca iti salveaza o gramada de timp, iar timpul insemna bani cand construiesti o lista. Daca trimiti mesaje promotionale prin ISP- ul tau, adica prin furnizorul tau de internet, vei fi raportat ca spammer. Iar urmatorul lucru va fi inchiderea afacerii.

Autoresponderele pot fi folosite exclusiv pentru trimiterea mesajelor promotionale la miile de contacte aflate pe lista. Poti planifica si pregati aceste mesaje inainte ca acestea sa fie trimise. Si poti seta autoresponder-ul, sa trimita mesajele la anumite intervale de timp. Practic, orice activitate legata de trimiterea mesajelor promotionale poate fi preluata de autoresponder. Din aceasta cauza nu poate exista marketing online fara autoresponder.

Cum functioneaza?

Autoresponder-ul poate fi folosit ca si unealta de tinere a legaturii cu abonatii tai la lista. Nici un abonat nu se ingrijoreaza cand trimiti urmatorul mesaj si cu siguranta nu poti astepta, ca acestia sa se aduca aminte de mesajul tau din sutele primite zilnic. Aici intervine autoresponder-ul pentru a tine in viata informatiile legate de afacerea ta in capul abonatilor.

Seteaza-l si restul isi va face de la sine

Tu trebuie doar sa pregatesti mesajele, sa decizi in legatura cu intervalul de trimitere, iar autoresponderul va avea grija de restul. Aceasta inseamna, ca poti concentra pe alte lucruri mult mai importante, in timp ce vanzarile tin sa vina datorita softului tau de autoresponder credincios.

De fapt, iti si permite sa mergi in vacanta in timp ce lucreaza in locul tau. Iar in loc sa folosesti intotdeauna aceleasi: “stimate abonat” pentru toti, poti seta autoresponderul in asa fel, incat toate mesajele sa fie personalizate si sa se adreseze abonatilor in mod direct. Intotdeauna este mai placut sa primesti un mesaj adresat catre tine personal, decat sa primesti un mesaj obisnuit.

Autoresponderul poate fi programat chiar si pentru a trimite abonatilor felicitari de sarbatori sau felicitari de orice ocazie.

Urmarirea listei

Poti urmari lista. Aceasta inseamna, ca poti crea oferte bine gandite si targetate catre audienta tinta. Ei abia asteapta, sa vada ce ai pentru ei. In felul acesta poti structura mesajele in functie de nevoile lor. Specialistii cu experienta in marketingul online recomanda folosirea unor soft-uri de autoresponder, care poate sa-ti ofere statistici detaliate legate de abonati. Aceste statistici pot fi zilnice, saptamanale sau lunare si trebuie sa ofere informatii despre cati abonati sunt activi si cati s-au dezabonat. Informatiile respective te vor ajuta sa intretii o lista sanatoasa.

Tinerea legaturii

Autoresponder-ul te ajuta sa tii legatura cu abonatii tai prin trimiterea regulata a unor mesaje cu informatii relevante legate de afacerea ta. Sau poti chiar sa faci o oferta speciala noilor abonati. Acest lucru va mentine lista in viata si va ajuta sa-l tranformi in clienti.

Factori care trebuie luate in considerare, cand cumperi un autoresponder

Cand te-ai decis sa cumperi un autoresponder, trebuie sa te asiguri, ca aceasta este cea mai buna piesa de pe piata, si care se adapteaza la nevoile tale in ceea ce priveste performanta, asistenta pentru clienti, caracteristici si pret. Acesti parametri trebuie sa fie echilibrati si trebuie sa te convinga ca ai facut cea mai buna alegere.

In termeni de performanta, lucrul principal care se ia in considerare, cand cumperi un autoresponder este livrarea mesajelor de email. Cu cat nivelul de livrare este mai inalta, cu atat mai bine. Furnizorul de autoresponder trebuie sa ofere un sprijin adecvat. Imagineaza-ti putin, cum ar fi sa se blocheze sistemul de autoresponder, chiar la mijlocul unei campanii. Deci, sa ai grija, ca serviciul clienti sa fie accesibil si sa raspunda repede.

Caracteristicile sunt utile doar atat, de cat ai nevoie in afacerea ta. Este foarte posibil ca n-o sa folosesti toate caracteristicile oferite de furnizor. Dar, poti avea mai multe caracteristici, chiar daca inca nu-l folosesti, deoarece mai tarziu pot fi de folos. Urmatorul lucru, la care trebuie sa ai grija, este pretul platit. Pentru ca, pana la urma vrei sa construiesti lista, nu sa iesi in pierdere.

Deci, verifica care sunt costurile de service, de instalare (daca este nevoie), care sunt costurile lunare de intretinere si daca sunt si alte costuri, care n-au fost mentinute. Nare nici o logica, sa ai un autoresponder, pe care inca nu il poti permite.

Voi continua...


Asculta mai multe audio Diverse

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).