Articole recente

Comentarii recente

Cum sa incepi o afacere pe internet - ebook gratuit de Yaro Starak

Dupa oferta de ieri, iata ca am gasit si pentru astazi ceva interesant. E vorba de ecartea lui Yaro Starak de la Enterpreneuers-Journey.com. In acest ebook el ne invata despre cum sa inepem o afacere pe internet. Si iti zic ca stie despre ce vorbeste.

Are o afacere online prospera, are multa experienta, a incercat multe si iti dezvaluie niste informatii pe care nu trebuie sa ratezi, mai ales daca esti interesat de aceasta industrie.

Nu stiu, daca am amintit-o deja, dar eu m-am decis sa invat cat mai mult posibil despre marketingul online, si de la cine poate sa invete omul? De la cine stie mai bine,nu? De aceea m-am bucurat enorm, cand am aflat de aceasta carte. M-am si grabit sa-l impartasesc cu voi. Sper sa fie atat de folositor si pentru voi, cat a fost pentru mine.

Iata ce spune Yarak in recenzia sa despre ecarte:

Cartea de fata nu trateaza subiecte de baza legate de blogging, ca setarea paginii, alegerea domeniului etc. Mai mult e vorba de mentalitate si strategie in afaceri, pe de alta parte am inclus 12 pasi necesari pentru a incepe o afacere pe internet, pasi care sunt destul de practici.

Cartea este un fel de manual al blogului. O poti citi si sa inveti cum sa te gandesti cand e vorba de inceperea unei afaceri online.

Dar cel mai bine este sa vezi cu ochii tai despre ce e vorba. Iti garantez ca nu vei fi dezamagit.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).