Cum poate contribui Google Adwords la cresterea afacerii tale?
Popularitatea internetului a schimbat complet modul in care oamenii fac afaceri. In prezent, practic orice poate fi achizitionat prin intermediul internetului; de la flori, la jucării, pana la o pereche de blugi Levi's. Spatiul online a devenit un rai al consumatorilor.
Nu e de mirare ca o multime de antreprenori profită de această oportunitate prin înfiinţarea unor afaceri online, sau prin promovarea afacerilor existente pe internet.
Unul dintre cele mai importante aspecte ale afacerilor este publicitatea. Acest lucru poate sa faca diferenta intre o afacere de succes sau unul care se straduieste sa supravietuiasca. Nu e de mirare ca tot mai multi oameni de afaceri cheltuie o gramada de bani pe campanii de publicitate.
Una dintre cele mai eficiente mijloace de a realiza campanii de publicitate pe internet este prin intermediul Google AdWords. Aproximativ 80 la sută din totalul utilizatorilor de internet folosesc reţeaua Google.
Acesta este unul dintre cele mai larg utilizate motoare de cautare in ziua de azi. Publicitatea prin Google Adwords poate aduce o mulţime de trafic tintit site-ului. Iar cum bine stim, traficul inseamna bani pentru afaceri.
Avantajele Google AdWords
- chestia interesanta legata de Google AdWords este faptul că acesta este o modalitate simplă şi comodă de a plasa anunţuri tintite pe internet. Odată ce un proprietar de site a facut un cont la Google Adwords, respectiva persoană poate crea si difuza anuntul aproape instantaneu. În plus, nu trebuie să plătească pentru anunt, doar atunci când cineva da click pe anuntul lui.
- Proprietarii site-urilor pot stabili o limită cu privire la suma de bani pe care vor sa cheltuieasca în fiecare zi pentru AdWords. După ce au ajuns la valoarea stabilita pentru ziua aceea, ei au posibilitatea de a opri afisarea anunţurilor pe ziua respectiva. Acest lucru este util mai ales pentru afacerile noi, care opereaza pe un buget stabilit.
- Proprietarii de site-uri care folosesc Google Adwords pot edita anunţurile lor oricând. Tot ce trebuie să faca este să informeze Google pentru a suspenda difuzarea anunţurilor pentru perioada in care se fac îmbunătăţiri.
Marketing tintit
Publicitatea pe Google Adwords a devenit o strategie de marketing extrem de eficienta, deoarece mesajul ajunge la o piaţă ţintă. Cei care sunt online şi folosesc motoarele de căutare pentru a căuta un anumit produs sau serviciu, ştiu exact ce vor. De aceea, cei care folosesc serviciul Adwords, vor primi cel mai probabil click-uri de la oameni care sunt interesati de oferta lor.
Aceasta este motivul pentru care e foarte important pentru cei care fac reclama sa aiba un rank mai inalt, fapt din care urmeaza că link-urile către site-urile lor devin mult mai vizibile la potenţialii clienţi.
In timp, cei care fac reclama prin Adwords vor învăţa să evalueze care sunt acele cuvinte-cheie, care au o performanta si eficienta mai buna. Acest lucru le va permite sa scoata mai mult din banii lor.
Deoarece advertiserii (acei proprietari de site-uri, care fac reclama prin Google) trebuie să plătească doar atunci când sa dat un click pe anunţ, ar fi mai bine ca acestia să scrie anunţuri care descriu în mod clar produsele sau serviciile oferite. In acest mod ei vor atrage numai acei utilizatori, care sunt interesati in mod direct de tipul de activitate oferit.
Au venit clientii
Unul din lucrurile la care proprietarii de site-uri de afaceri care folosesc serviciul Adwords trebuie să lucreze este pagina de aterizare (landing page, adica aceea pagina pe care o sa ajunga vizitatorii, dupa ce dau click pe anuntul Google) a site-ului lor. Nu trebuie uitat faptul, ca a aduce trafic pe site este un lucru si convertirea acestora in cumparatori este un alt lucru. De aceea trebuie sa va asigurati, ca pagina pe care o sa ajunga vizitatorii sa fie destul de cuprinzatoare si informativa.
De asemenea, informaţiile utile despre produs sau serviciu sunt cruciale. Practic, toate informaţiile pe care o persoana interesata sa cumpere de la tine trebuie sa stie trebui sa fie inclusa in site-ul tau.
Proprietarii de site-uri de afaceri trebuie sa se asigure ca site-urile lor sunt prietenoase si usor de folosit. Potenţialii clienti care ajung pe un site care este prea greu de navigat, nu vor pierde timpul lor incercand sa descopere cum functioneaza lucrurile.
Ei pur si simplu vor lasa site-ul si o sa treaca la un alt site care le ofera ce vor. Acest lucru este în special în detrimentul de afaceri, deoarece concurenţa este strânsă în spaţiul cibernetic.
Cei care se gandesc sa inceapa o afacere online vor da seama, ca aceasta piata este puternica si foarte competitiva. Acesta este motivul pentru care trebuie sa faca tot ce pot pentru a atrage consumatorii online. Unul dintre cele mai bune metode prin care pot face acest lucru este prin plasarea anunţurilor Google AdWords. O campanie de publicitate facuta ca lumea poate face minuni pentru o afacere!
Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed sau prin email