Articole recente

Comentarii recente

Ce am invatat despre strategie si planificare?


Aseara, navigand pe internet, am ajuns pe un site unde difuzau o conferinta crestina tinuta de renumitul pastor american T. D. Jakes. Mi-sa parut interesant, asa ca m-am oprit (am citit undeva despre el, cica el a tinut ceremonia religioasa de investire a presedintelui Barack Obama) sa vad daca zice ceva interesant.

Si spre surprinderea mea, nu venea cu niste jargoane religioase plictisitoare, cum ar astepta omul, ci vorbea despre importanta planificarii in toate domeniile si aspectele vietii. Zicea cica Dumnezeu a creat totul dupa niste planuri exacte si ca orice face e organizat strategic, nimic nu se intampla haotic, ci functioneaza sistematic.

O idee interesanta, nu? Cel putin mie asa mi-se pare. Si stii de ce? Pentru ca m-am regasit in situatia, in care fac lucrurile asa cum vin, organic sau natural, cum s-ar zice, dar de multe ori si rezultatele sunt la acelasi nivel.

Dar problema e, ca nu numai eu personal ma gasesc in aceasta situatie, ci vad ca majoritatea firmelor mici si mijlocii si majoritatea site-urilor si blogurilor se gasesc in aceeasi situatie. Aici ma refer la efortul lor de marketing.

Fara o strategie si planificare clara, efortul nostru de a promova produse, servicii sau site-uri devine frustrant. Deoarece faci putin aici, faci putin incolo si ziua trece, iar cand te uiti la rezultate, ti-se par ca sunt putine. Si de aici vine frustrarea.

Dar e cu totul altfel, cand ai un plan si o strategie de lunga durata, pe care poti urma in fiecare zi, indiferent cum te simti si cum e vremea afara.

Sper ca te a ajutat si vei schimba modul de gandire legata de planificarea marketingului online. Pe mine m-a ajutat enorm si o sa-l schimb conceptia despre planificare.

Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed RSS Feed sau prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).