Articole recente

Comentarii recente

100 de metode de linkbuilding (de a obtine linkuri)

Studiez subiectul optimizarii motoarelor de cautare, deoarece mi-se pare una dintre cele mai bune metode de a aduce trafic pe site (in plus e si gratuit), si am ajuns la capitolul "Linkbuilding".

Dupa cum bine stiti, SEO este o activitate mai complexa si este compusa din mai multe elemente. Iar obtinerea de linkuri, care sa arate spre site-ul tau este una dintre activitatile cele mai importante.

Deoarece activitatea de a obtine linkuri e oarecum finita, adica ajunge la capat, ai nevoie de idei si metode noi de a obtine linkuri.

Poate ca ai incercat deja cele mai cunoscute metode, cum ar fi inscrierea site-ului in directoare, comentarii, semnaturi in forumuri etc. si simti ca ai ajuns la capat. Si eu am patit exact asa. Dar spre bucuria noastra, un om pe nume Marius Mailat a depus un efort enorm si a facut o lista cu 100 de metode de a obtine linkuri.

Apreciez foarte mult acest efort si ii multumesc pe aceasta cale ca ne-a salvat de atata munca. Cred ca fiecare o sa gaseasca metoda, care sa funcioneze cel mai bine pentru el si o sa dea un nou avant activitatii de linkbuilding.

Ma gandeam sa public si eu cateva idei de pe lista, dar am ajuns la concluzia, ca cel mai bine ar fi sa te uiti de mai aproape, nu cumva sa pierzi din vedere vreo metoda, care te-ar putea ajuta in efortul tau de a obtine linkuri.

Daca ti-a placut articolul aboneaza-te la RSS prin feed RSS Feed sau prin email Feed Email

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).