Articole recente

Comentarii recente

Cum sa-ti construiesti o lista de email? - partea II -


E-carti

Multi au testat si au incercat aceasta strategie de construire a listei. Ideea principala este crearea unei e-carti bune pe care utilizatorul isi doreste. De obicei este oferit drept cadou pentru inscrierea pe lista. Pasul urmator ar fi trimiterea abonatuli pe o pagina web, de unde isi poate descarca cadoul.

In zilele noastre nici nu ai nevoie sa scrii tu personal e-cartea, deoarece poti cumpara drepurile private de marka al unor e-carti foarte interesante. Intr-adevar, deocamdata numai in limba engleza. Dupa ce esti gata cu e-cartea, asigura-te ca ai introdus adresa web al formularului de abonare, pe fiecare pagina a cartii.

Poti crea o carte electronica mai lunga, sau una cu doar cateva pagini. Marimea e-cartii nu are un standard anume. Oamenilor ii place sa primesca e-carti gratuite, mai ales cand sunt interesati de subiect. E-cartile sunt o metoda ieftina de construire a listei, deoarece sunt in format digital si il poti trimite abonatilor prin autoresponder. Asa ca, transportul nu te costa nimic si nu esti limitat la un anumit numar. Poti oferi atatia copi, cat vrei.

E-cartile pot fi oferite ca si un stimulent pentru inscriere. Iar o idee ar fi, sa oferi cu aceasta si drepturile de distributie. Abonatii ar putea sa dea mai departe, ceea ce s-ar putea deveni o unealta de marketing virala. Dar trebuie sa stii, ca aceasta metoda are tendiinta sa fie fierbinte doar o vreme, dupa care entuziasmul scade. Trucul este ca din cand in cand trebuie sa creezi e-carti noi pentru a mentine atractia. Caci scopul tau este cresterea dimensiunii listei cu noi abonati.

Diferite moduri prin care poti folosi e-Cartea pentru construirea listei:
Pentru a construi lista, poti folosi e-Cartea in mai multe feluri. Multi oameni sunt bucurosi sa primeasca informatii relevante de care sunt interesati. Mai jos as vrea sa prezint o lista cu cateva modalitati, prin care poti folosi e-Cartea:

· Ofera e-Cartea completa in schimbul sesizarii unor prieteni prin email sau in schimbul unor marturii, pe care sa-l poti folosi.
· Scrierea propriei carti electronice te face sa arati ca un profesionist sau specialist in domeniul respectiv, iar pe de alta parte iti creste credibilitatea.
· Poti posta e-Cartea pe diferite site-uri, ceea ce va asigura o crestere a descarcarilor
· Unii ofera abonatilor doar primele doua capitole ale cartii in mod gratuit, iar restul cartii ofera pentru cumparare.

E-zine sau revista electronica prin email

Revistele electronice prin email nu sunt folositoare numai ca unelte de construire a listei, ci sunt foarte eficiente si in tinerea legaturii cu abonatii. Ii poti tine la curent cu tot ce se intampla la firma si cu lansarea unor noi produse. Dar nu numai atat. Este si un instrument extrem de bun de publicitate pentru site-ul tau.

Revista electronica
te ajuta sa comunici cu abonatii in mod continuu. Prin continutul ei, abonatii sunt incurajati sa-ti viziteze site-ul mai des. Oamenii nu actioneaza dupa un singur mesaj. Ei au nevoie sa fie reamintiti in mod constant, inainte de a aduce o decizie de cumparare al unor produse.

Asigura-te ca ai si o versiune online al revistei, care poate fi accesat de pe site-ul tau. Acest lucru te va ajuta in idexarea site-ului de catre motoarele de cautare si iti va aduce o gramada de trafic. In fiecare numar al revistei incearca sa folosesti cuvinte cheie legate de afacerea ta, deoarece motoarele de cautare il vor gasi pana la urma.

Comunicarea cu abonatii prin Ezine

Scopul pentru care abonatii tai s-au inscris pe lista e faptul, ca ai promis informatii folositoare. Este extrem de important sa te tii de promisiune si sa-l furnizezi informatiile promise.

Deoarece ei asteapta cu nerabdare urmatorul mesaj. Tonul ezine-ului sa fie mai mult informativ, decat comercial. Aceasta te va ajuta sa-ti cresti credibilitatea si sa construiesti o relatie buna cu abonatii. Deci, cum poti folosi ezine-ul pentru a interactiona cu prospectii? Citeste mai departe…

· Pune intrebari. Si cere abonatilor sa raspunda la aceste intrebari din trei raspunsuri posibile, din care pot alege.
· Incurajeaza abonatii sa interactioneze; poti oferi un link, unde sa comenteze sau sa impartaseasca opiniile. Si sa nu uiti sa raspunzi la aceste comentarii. In plus poti pregati niste cadouri descarcabile acelora, care au raspuns.


Articole

O alta metoda dovedita de constuire a listei este scrierea articolelor bogate in cuvinte cheie referitoare la afacerea ta. Aceasta metoda functioneaza foarte bine si in cazul publicarii articolului pe propriul site sau blog, dar si in cazul publicarii acestora in directoarele de articole sau ca quest post.

Directoarele de articole si proprietarii site-urilor cauta intotdeauna continut proaspat pentru a o publica. Aceste site-uri au un trafic targetat si continuu, formata din oameni, care cauta diferite informatii relevante, iar cand publici articolul tau – e aproape sigur, ca aceasta va iesi foarte curand in cautari.

Cand incluzi url-ul de abonare la capatul fiecarui articol, poti fii sigur ca lista ta o sa creasca cu viteza luminii. Un mesaj scurt pe langa linkul de inscriere va trezi deasemenea interesul cititorilor, facand sa viziteze site-ul tau.

Bloguri

Blogurile sunt o alta metoda larg raspandita de construire a listei si folosita de foarte multi marketeri online. Blogurile sunt un trend in ziua de azi. Multe firme si organizatii o folosesc pentru a mentine relatia cu clientii. Este o unealta interactiva, dar ceea ce este si mai important e faptul ca motoarele de cautare il iubesc.

Ce sunt blogurile?

Blogurile sunt niste site-uri web sau o parte al unor site-uri unde informatiile apar pe o baza regulata. Aceste informatii se relata in mod direct catre utilizatorii tinta. E ca si cum ai vorbi cu vizitatorii printr-un jurnal. Blogurile sunt scrise intr-un stil informal si folosesc o unealta pe care o numim feed RSS pentru a trimite utilizatorilor noutati despre ce se intampla pe site. In acelasi timp blogurile sunt si permanente, deoarece tot continutul este arhivat. Acest lucru inseamna ca o persoana, care iti viziteaza blogul, poate sa urmareasca toate activitatile facute in trecut.

Blogurile se pot lega prin linkuri cu alte promotii. Cand acest lucru se intampla, de fiecare data, cand postezi noi informatii pe blog, intreaga retea de linkuri va aduce noi vizitatori, pe care il poti converti in abonati.

Continutul blogului

Ceea ce postezi pe blogul tau depinde numai de tine. Dar e bine daca ai grija, ca textul postat sa fie bogat in cuvinte cheie pentru a fi gasit mai usor de motoarele de cautare.

Unii oameni, care au posibilitatea, angajeaza blogeri profesionisti pentru acest lucru. Poti posta informatii legate de produsele sau serviciile tale, stiri legate de industria in care activezi, si chiar experiente personale. In esenta, trebuie sa fie o conversatie, care sa construieasca incredere pe termen lung si sa aduca inapoi vizitatorii.

Minicursuri prin e-mail

Minicursurile seamana foarte mult cu cartile electronice, numai ca sunt trimise prin email si sunt impartite in mai multe parti, iar din aceasta cauza cititorii asteapta cu nerabdare urmatorul mesaj. Cursul e trimis in serii si in anumite intervale de timp.

Acest lucru este fezabil mai ales cand vrei sa mentii un contact constant cu utilizatorii. Minicursurile pot fi trimise cu o frecventa oarecare. Si se pot pune laolalta cu usurinta. Odata ce te ai decis in privinta subiectului, poti incepe sa pui laolalta minicursul, sau daca ai posibilitate, poti sa cauti pe cineva sa faca in locul tau.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).