Articole recente

Comentarii recente

La Multi Ani tuturor (cadou de anul nou-un filmulet foarte interesant)


La Multi Ani! Si mult mai mult succes si realizari, decat in anii precedenti. Avem nevoie, nu?


Si cum e prima zi de lucru din 2010? Cred ca reveniti c-am greu. Asa ca va propun un filmulet foarte interesant facut de prietenul meu, Paul Coman de la StartupAcademy.ro. Dupa vizionarea acestui film m-am decis sa pun motto-ul anului "Este esential sa invatam in fiecare zi cate putin" si pot sa te sfatuiesc si pe tina sa faci la fel.

Daca vrei sa ai succes in orice, dar mai ales in marketing-ul online si tot ce tine de aceasta industrie e esential sa inveti cate ceva in fiecare zi. Eu personal ma pregatesc cu viteza. (Am procurat niste cursuri si carti cu o valoare de cateva mii de dolari, deoarece cred in acest lucru, cred in puterea cunostiintei si cred in faptul ca cine invata, intotdeauna este mai in fata, decat ceilalti.)

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).