Articole recente

Comentarii recente

M-am intors...

Buna tuturor,

Iata ca a venit si aceasta zi mult asteptata de mine (din comentarii am inteles ca si de voi). N-am mai publicat de o jumate de ani din mai multe motive diverse si imi pare rau. Dar a venit momentul si sunt aici. M-am revenit din dragoste de acest subiect numit marketing pe net si am o gramada de idei pe care vreau sa impartasesc cu voi (sper ca mai sunteti interesati de aceasta tema).

Citind blogurile tematice internationale am simtit ca trebuie sa continui, pentru ca acest subiect e tot mai fierbinte, tot mai multa lume vorbeste despre ea. Si are viitor. Cred ferm ca si la noi. Pentru ca tot mai multi se conecteaza la internet, tot mai multi vor sa castige un ban si tot mai multe firme vor sa gaseasca potentiali clienti online. Acest blog vrea sa fie un ajutor pentru ei. Sper sa reusesc.

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).