Articole recente

Comentarii recente

A aparut revista electronica Online Marketing Magazin

Un vis mai vechi de al meu a devenit realitate. Visul acela era publicarea unei reviste electronice despre marketing online si tot ce tine de aceasta industrie. Si iata ca visul s-a materializat. Deocamdata nu e mare lucru, dar sper sa fie.

Am doua scopuri bine definite cu aceasta revista, si anume:
1. Impartasirea cunostintelor si informatiilor legate de aceasta industrie numita marketing online
2. Sa fie o unealta buna de marketing viral pentru editorii web, care scriu articole sau au o pagina web legata de tema si vor sa-l promoveze

Tema primului numar de lansare este Google Adsense. M-am gandit mult, am facut niste cercetari, si am ajuns la concluzia ca este o tema destul de fierbinte in momentul de fata. Asa ca am adunat niste articole interesante legate de subiect.

Sper ca o sa va placa aceasta initiativa. Va rog sa descarcati revista si sa va uitati de mai aproape despre ce este vorba. Si sa nu uitati sa impartasiti opinia voastra. Pentru mine conteaza mult.

Va doresc lectura placuta,
Emil Gocsi

Pentru a descarca revista in format pdf, dati click pe imaginea de mai jos:

MarketingPeNet.com-Ca să-ţi crească afacerea si profitul is wearing Blue Weed by Blog Oh! Blog | To Blogger by Gre at Template-Godown | Entries (RSS) and Comments (RSS).